Monday 6 July 2015

aerobik yok!7.0


Assalamualaikum kepada semua. Hokkk! Jangan perasan nau sangat qhalidaamat oi! Tiada manusia yang nak baca pun. Sob3.

Hahaha. Apa punya mukadimah sadis benau la kan? Keluar dah Bahasa Melakanya. Ulau melingkau atas pagau. Hahaha

Post tentang kali nak bercerita tentang Aerobik Yok! 7.0 yang diaadakan pada bulan Mei yang lepas. Nak suruh aku ingat tarikh memang wassalam la. Banyak lagi benda kena ingat. Hahaha. Sorry and sorry.

Kelainan Aerobik Yok! 7.0 kali ini mengasingkan lelaki dan perempuan. Rugi siapa tak datang tahu tak! Hahaha. Kami mengadakan majlis Aerobik Yok! 7.0 di dewan sebelah perpustakaan UiTM tu hah. Nama dewan pun aku tah tahu. Apa jenis siswi la aku ni ( -___-  ). Dan terus terang aku cakap sambutan kurang menggalakkan. Adakah mungkin sebab pelajar diploma dan asasi tiada maka masing-masing macam hambar atau perjalanan yang jauh dari kolej nak ke dewan bawah tu. Al maklum la. Nak menapak tangga UiTM ala-ala batu caves tu hah. Mahu tak tercabut synovial joint kat lutut tu hah. Hahahaha.

So, kali keduanya diadakan semula di dewan serbaguna rafflesia. Dan sambutan amat menggalakkan. Adakah mungkin sebab pelajar diploma dan asasi yang baru masuk meramaikan majlis atau perjalanan yang da singkat. Tak payah nak turun naik batu caves lagi. Huhuhu. Ini pandangan aku la. Mungkin ada faktor faktor lain yang menyebabkan begitu. Tah tahu la. Yang pastinya pelajar lelaki dekat dewan serbaguna angsana itu lagi la. Hahaha. Tak tahu nak kata apa.

Perasmian every semester ada. Kali ni qhalidaamat jadi ajk protocol yang dimana aku tak da confident da lepas ni nak jadi ajk protocol. Hahaha. Lebih gemar terlibat di belakang tabir sahaja. Ecehhh. Tak nak glamour la gitu gayanya! *pang pipi please
post diploma fisio with post matrix student. tema kami kali ini biru. im singing my blueeeee. 


aku, nadzril, fida dan zahida.

hafiq. aku, fida, nadzril yang pejam mata. dan zahida. ngahahaha. pidot saja ja amek gambar nadzril tutup mata. hahaha

Dan sambutan Alhamdulillah. Menggalakkan dari pelajar siswa dan siswi itu sendiri. Hik3. Dah tak tahu nak cakap apa da. Tengok gambar je boleh ea?

ni gaya aerobik fida. hello. aku bawa lagu somebody to love. almaklum. kipas susah mati bigbang ni!

gaya uitm dihatiku gitu. ngahahaha. 
Adios amigos kuih warna asparagus! Apakah? Annyeong!
 nantikan junior kami pula yang buat okay!

No comments:

Post a Comment