Friday 29 May 2015

hiatus :(

assalam. a quick one. zzzzappppss

sadis. doodle aku tak siap lagi hah. padal lukis da lama berzaman

sungguh, aku tak tipu, agak kelam kabut sikit semester ni, entah, ada la mana-mana silap aku yang menyebabkan rasa hidup sangat pendek masanya. gituuu.

sorry, banyak benda tak tulis dalam blog ni, tak da update apa apa regarding fisioterapi, and something else.

aerobik yokk 7.0, Just For A Moment programme, mak aihhh, ada juga la yang lain-lain nak dinukilkan tapi tak berkesempatan, dulu ada janji nak sambung orentasi part 2 and 3 tapi berkubur. huhuhu.

insya allah, aerobik yokk 7.0 dan JAM aku akan post kan akan datang *pinky swear

and subjek subjek yang aku duk kepala aku berasap tak padam padam sepanjang semester 4 ni. hiks

adios bebeh!, may allah bless. and apak, HJ AMAT B MD DOM, happy birthday. i love you.

No comments:

Post a Comment