Tuesday 22 July 2014

100 !!

assalamualaikum.

biarkan malam ni menjadi malam saya mengemaskini segala bagai dalam blog ni.
huhuhu

first, alhamdulillah, doodle da lebih 100 pictures. woot3.
bukan membangga. bukan riak. bukan bukan. saya manusia biasa. yang mahu memperbaiki diri. sama ada dalam melukis atau belajar. kalau rasa doodle saya tak menarik, boleh wassap saya personally. ihiks! *muka mintak pelempang sulung,


dalam membuat doodle, ada yang memuji. alhamdulillah. semua bakat dan ilmu diberi oleh allah.

dan ada juga yang menegur. sebab salah tatabahasa. tu lah, nak omputeh sangat kannn~~

dan ada yang suruh buat buku islamik. saya hanya mampu tergelak. siapa la nak publish buku mata dengan muka macam dulang ni. hihihi. but, thanks atas idea tu

dan ada yang minta lukiskan untuk anak murid tadika nya. buat mewarna katanya.

dan paling terbaru. lukis doodle untuk jadi logo jualan onlinenya. urmm, tak tahu la dia guna or tak sebab tak da instagram. so, tak boleh nak stalk profile dia. hihihi

dan ada yang request saja-saja. andaikata doodle saya buat anda tersenyum, alhamdulillah saya panjatkan. bukan senang nak buat orang tersenyum.

tapi kalau rasa menyampah sangat dengan doodle saya ni, personally email di comotsememeh@gmail.com pun boleh, nak bagi yang yahoomail macam tak nak pula. jangan di tanya sebab. pukk karang


live your life. make it colourful

No comments:

Post a Comment