Saturday 26 March 2016

Hari jualan fisioterapi HJF

assalamualaikum. Quick one!
Hari khamis 24 mac 2016. Qhalida amat dengan jayanya berjaya menjadi salah seorang tukang urut untuk hari jualan fisioterapi. Weehuuu!!

Yang tak boleh blah bila kutip patients sebanyak banyak alam. Padahal lepas urut 2 patients terus collapsed. Hahaha. Alhamdulillah. Atas ilmu yang allah bagi. Dapat berbakti. Tak semua berada di tempat qhalida amat sekarang. So, i should appreciate it. Kan? Kang memaseng kata aku manusia tak bersyukur. 

Okay la. Benda ni in win win situation. Kita berbakti. Kita perkenalkan profesion kita. Kita asah skill kita. Kita kuatkan tangan kita. Dalam masa yang sama kita dapat pahala dan dapat duit. *kaching kaching bunyi mesin duit*

Hari tu dapat 2 patients ja. Sudahnya balik suruh munifah urut tangan aku balik. Keras dibuatnya. Bhahahaha. Tapi tak pa. Seronok. Dapat seorang nak dari kepala ke bahu dan lagi seorang tu full body. Akibatnya. Sampai terlajak masa urut anak orang kan? Hahahaha.

Nah, belanja gamba selai dua lai. 

Ace teka laila buat apa? Thanks laila ajar qhali different technique in massage. 

Ni la kerja si laila. Hahaha. Comel kan?

Sebahagian dari pelajar fisioterapi yang turun lab untuk menyumbangkan bakti. Jangan tanya mana gamba aku. Aku guhih gigih urut dalam cubicle lagi. Hahahaha

No comments:

Post a Comment