Thursday 28 March 2013

in progress :)

assalamualaikum..niat hati nak up date pasal last day di hospital, pengalaman di penang and bertam and segala bagai lagi. sekali ada masalah teknikal sedikit..maka kena tangguh dulu la ea..muhahaha..practical session da habis. and i already miss my hospital. nope, my pharmacy department, especially, ward supply yang sangat hai-pening tu..
sabar la hati.
 mereka ramai yang mendoakan..

"nanti datang kerja kat sini, tapi jadi sebagai pegawai tau"

"sambung belajar, kalau tak dapat, mohon dan sentiasa mohon. kita kan ada kabel besar. ALLAh kan kabel kita"

"nanti bila kami nak ambil ubat, kau yang kat depan tolong bagi ubat tu tau"

saya : terima kasih, semua :)

till then, darls :)

2 comments:

  1. qhally, dh amek x pic last day dr awa??? msk kn ler dlm blog~~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awwa kata hari rabu ni, sebab abg dye ade konvo, ary tu aku tak mintak dye sebab screen laptop aku pecah derr..ekekeke..nanti aku da siap mengarang segala bagai, aku updata ea

      Delete