Thursday 9 May 2013

gula hati saya :)

assalamualaikum dan salam sejahtera. *ayat yang penuh skema tanpa jawapan.

isnin yang lepas my mom, my brother and my sister went to chucuk-chucuk restaurant. untuk pengetahuan, inilah kali pertama kita orang keluar lepas 6 bulan mak saya tak boleh berjalan dengan baik .

tengok my mom makan dengan penuh selera. amboi! macam lepas dendam ja nak makan semua benda. eheee..tapi my sister rasa sangat satisfied because dia yang keluar duit belanja malam tu. muhahaha. kenyang  aku satu malam.

kami makan sedara buffet. kau hamek la segala yang kau nak dari daging mentah, sotong mentah or anything yang kau rasa nak grill. dah rasa makan ala-ala korea gitu sebab grill kan? muhehe. overall, it's worth untuk makan kat sini. dah habis makan, aku siap kemas-kemas susun sisa pinggan mangkuk cantik-cantik sebab tak payah susahkan pekerja dia nanti and my sis asked.

"kau kemas-kemas ni, kau nak kerja kat sini ka?"
aku : apa punya jenis soalan la (-___-#)

abang, mak dan kakak :)

grill and steamboat. muhehe



so, kalau rasa nak tahu lebih lanjut pasal chucuk-chucuk yang sedap ni, boleh lah menziarahi laman facebooknya di

satu malam yang sangat hai-pening di sana. orang lain duk kalut dengan keputusan PRU 13, kami pulak sedap melantak segala bagai di sini. muhahah. 

p/s: aku bukan la a great photographer, tu sebab aku ambil gambar tak cantik. muhahah


adieussss :)






No comments:

Post a Comment