Monday 3 June 2013

think wisely :)

assalamualaikum and peace upon you.
random talk , wandering mind, but aku masih nak menaip juga.

tak tahu nak mula dari mana, macam nampak hopeless ja.

21 years old. dah dua dekad umur, tapi minda aku tak terbuka lagi. bak kata mak,
 i may grown up but i'm still tak jumpa apa yang saya nak. means, aku tak punyai cita-cita aku lagi.

ye, bila fikir balik, what i have done dalam hidup, bila flashbacked, aku rasa aku sangat pathetic. mengamuk tak tentu pasal, ingat apa orang buat, cepat trauma dengan keadaan. urm, tu lah aku, a hopeless person, pathetic one.

contengan jalanan. written by hlovate. opened my eyes, widely.

memang, nak berubah tu bukan senang, bila tabiat dah menjadi makanan hati kau, susah kau nak membuangnya . tapi lambat-laun aku kena buang juga kan? sifat marah aku, sifat dendam aku, dan segala sifat mazmumah aku tu. ye, aku bukan gadis yang baik lagi sopan santun. aku bukan girl yang mudah lupa kesalahan orang. means, aku pendendam kan? i admit it. doa la perangai aku ni dimansuhkan dari jiwa raga aku. sob3

now, aku 21. grow up, qhalida. find your happiness. make your parents proud of you. tak mahu la nagging-nagging dengan family lagi. sungguh, bila aku kenang perangai aku balik, alahai, menyampahnya aku dengan diri sendiri eh!

p/s: jadi anak-anak kecil best kan? no worries, no problems,
i may like kids, but i cant tolerate with them.


ya allah, permudahkan segala urusan ku, sampaikan berita-berita gembira buat sahabatku di luar sana :)
aminn :)


No comments:

Post a Comment