Saturday 15 February 2014

the end of sem 1 :)

Assalamualaikum.

Lagi beberapa minggu nak habis cuti semester ni. Sob3. Baru nak syok-syok tengok drama “Ugly Alert” di 393. Aiseyh. Lagi berapa hari nak main dengan kucing, cium kucing,cium bantal buchuk. Ngeh3.

Result? Alhamdulillah, semua rezeki Allah yang bagi. Semuanya. Kalau usaha bak nak putus nyawa kalau masih tak bergantung pada si Dia, masih tak guna juga eh! Terima kasih ya Allah bagi saya kegembiraan ni, saya tak kisah walaupun tak dapat AD sebab impian saya pun tak segah mana. Takut bila result cemerlang banyak bintang, takut tertimbulnya riak dan bangga diri dalam diri saya. Tegur kan diri ku bila aku riak, membangga diri ya Allah J

Terima kasih pada study group yang sangat gempak. Nawal, Fida, Ema, Yasyri a.k.a Bae, Nadzril. Hah, dan tak terlupa juga aku, Qhalida. Selalunya saya la yang paling lost dalam tu. Mereka hebat. Semoga Allah sentiasa melindungi mereka. Walaupun dimana mereka berada, dalam apa keputusan yang mereka pilih, mohon Allah meredhai dan tunjukkan jalan yang terbaik pada mereka. Amin :)

Terima kasih pada member kelas yang sangat seronok, ada hikmah Allah campakkan saya dalam course ni. Walaupun orang lain duk pungpang pungpang kenapa masuk ni, lantak la. Noktah.

Pada lecturers, terima kasih bagi ilmu ya. Semoga Allah merahmati anda sekalian. Kepada keluarga, terima kasih mendoakan kejayaan Qhali. Ucapan aku da macam habis belajar degree kan? Padahal baru semester satu hah. Hahahah.

Say Hi to new semester. Semester 2, be nice to me. Spine, tulang belakang, and anatomy. Oh ~~
Lupa, semester depan kena belajar omputeh balik, rasa nak tunggang terbalik rasanya. Haihhh

(=________=)

Bye :)



No comments:

Post a Comment