Saturday 24 May 2014

femos 2014

assalamualaikum semua. weee. cuti mid sem kali kedua dah bermula. weee sangat. naik cuti habis la nyawa. test bersusun. ciss

femos? femos tu sukan anjuran fakulti sains kesihatan. macam nak tak nak je aku introduce femos tu apa kan? huhuhu. terjemahan dia bahasa inggeris la. tak ingat da. almaklum la, saya ade TIA (temporary ischemic attack) *campak dalam laut

okay. serious mode on now.
*selotep mulut laju-laju

every year memang ada event seperti ini. di mana semua bidang bawah nama sains kesihatan akan "menjerumuskan" diri masing-masing dalam sukan ni. cer teka saya masuk apa? hik3!!

masuk perbarisan. iya, aku tak tipu, sat lagi tunjuk gambar zombie kat awak la ya.

majlis berjalan selama seminggu. banyak la juga sukan yang di pertandingkan. bola jaring, bola baling dan seterusnya. sukan yang tak da macam main baling selipar, guli, congkak tu tak da ya.

nak cerita pasal perbarisan pula. aku da la manusia yang tak pandai kiri kanan, maka kesalahan yang aku buat memang tak terhitung la kan? apa la qhalidaamat ini, kiri kanan pun lambat sangat nak tangkap. huhuhu

sebenarnya, makcik ketandusan idea nak tulis apa lagi. cuma dah preparekan gambar-gambar untuk tatapan saja. huhuhu.

zombies attacking femos event. huhuhu

with my housemates yang comel

zarifah with femos mascot. tiger yang comel

ayu ayu je atul, nawal, ika, anis ngan haneez atas tikar

munifah fokus main chess

yaya dan chess.

again, we with tiger. huhuhu

selfie while waiting the others

perbarisan in the making. kononnya. semua da bergelendangan hah


syaera yang memang acara ping ponggg



ahli BSMM dengan maskot

main giant bubble. sebenarnya, aku pun main gak. tapi gambar semua kat fida sahrim. hik3

haneez and siti nor


oh, korang jangan tertipu dengan kembar si nawal. ini adalah camera trick si nadzril tu.


us :)



afifi pun nak buat kembar dia juga

retis-retis ping pong




us. the remaining. may allah ease us


jeng jeng jeng. this is our performance. jumping jumping


maliki jadi ketua zombie. huhuh



celebrate birthday nawal. happy belated sayang. may allah bless you. huhuhu
sekian. pengalaman yang sangat bermakna. setiap apa yang terjadi. ada hujannya, ada pelanginya, ada kemaraunya, ada anginnya

sekian :)
hastalabistabebeh!!

No comments:

Post a Comment