Friday 26 February 2016

Apple of my eye ;)

Assalamualaikum. The day finally come. Already lepas da sebenarnya. Hahahaha.
Semalam adalah hari terakhir clinical attachment di terengganu. Alhamdulillah. Allah permudahkan urusan. Allah. Besar sungguh kuasaMu. Maha Pengatur. Yang Maha Mengetahui. Betul la. Allah letak kita pada satu tempat mengikut kesesuaian kita.
Mengenali hamba hambaMu yang sangat meninggalkan kesan dalam hati ini ya allah. Permudahkan urusan mereka ya allah. Berilah kesihatan yang baik pada mereka. Jagakan mereka ya allah. Lindungi mereka dari perkara yang berbahaya. Kayakan di dada mereka dengan ilmu2 Mu ya allah.
Terpakasa screen capture insta amir. Bhahahaha
Sungguh la. Mereka sangat baik hati. Hanya allah mampu membalas setiap jasa yang diberi. Mereka la cikgu. Mereka la kawan dan aku sendiri rasa kami mcm adik beradik. Sakat sakat macam setan tu tak payah cakap la. Hari hari kena. Tiada hari pun yang tak dipenuhi dengan senyuman. masa seminggu pertama tu terpaksa la buat juga smiling training dengan nawal dan mulan. "Qhali, senyum. Okay tahan 10 saat. Satu dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh!! Dah pergi masuk department". Hahahaha. Aku bukan penggemar menepekkan senyum di muka. Aku prefer gelak macam setan terus. Hahaha. Dan minggu minggu seterusnya. 
Ada kaki buli. Ada kaki nyakat. Eh senang kata, semua kaki ada. Hahaha. 

Need to stop, maybe ada part apple of my eye bahagian 2. Bhahaha. Siap!!

Thanks accepting me as who i am.
May allah bless. Sampai bila bila qhali ingat jasa budi pekerti semua orang. Sob4. 
Sayonara hospital kemaman!
Insya allah kita berjumpa lagi. Insya allah :)

No comments:

Post a Comment