Wednesday 17 April 2013

happy birthday, my kawan :)


Assalamualaikum dan happy-happy untuk awak *ayat gedik  :)

Hey ieja, this limited only for you as you are limited edition friend of mine.

I would like to hope or wish;

Happy birthday girl! 140492

Aku sayang kau!

May Allah bless you .

Semoga menjadi anak, gadis, adik, kakak yang solehah

Dan menjadi isteri yang solehah untuk hubby kau.

Yang pastinya, kau lagi tua dari aku

DAN

Kau kena terima kenyataan tu. Muhaha!

aku purple, kau hijau, aku sayang kau :) muhahaha


Perkenalan dengan kau masa sekolah menengah, itu semua ajinamoto. Dimana yang masam jadi sedap, yang pahit jadi sedap, yang sedap memang confirm sedap. Lebih kurang kau ni penyedap hidup aku la.

 Okey, aku kidding.

Just aku nak berterima kasih sebab aku ada kawan yang baik hati miaw-miaw macam kau.

 Thanks sebab selalu ada bila aku high-high macam orang gila, bila aku feel down time di university, bila aku nagis-nagis macam anak kecil tak dapat seposen dan bila aku cakap dalam telefon macam kau betul-betul beribu-ribu batu dari aku. Which I mean with loud voice. Muhaha. Nak tak nak, kau kena terima aku jugak .

Just doa aku untuk kau,

Semoga kau dapat gapai segala yang kau pinta *jangan kau gapai baju jiran sebelah pulak! Dosa !

Semoga sentiasa berada di bawah rahmat, kasih sayang Allah.

Semoga kau menjadi BUSSINESSWOMAN yang menjual jambu dengan jayanya!

Semoga kau menjadi periang hati orang-orang yang memerlukan senyuman

Semoga kau Berjaya dalam pelajaran. Ilmu mana-mana boleh tuntut kan?

Semoga kau tak jatuh dalam lubang yang sama.

 Jatuh sekali, tak mengapa, jatuh dua kali pada tempat yang sama, itu bodoh.
 Ini bukan aku yang cakap, aku taip balik ja.

Lastly, HAPPY BIRTHDAY MY DARL
*dah tua anak enchik amin ni.muhaha.





No comments:

Post a Comment