Wednesday 17 April 2013

hob-hob-hobby :)

assalamualaikum si chan-tik manis !

dah hampir sebulan away from hospital means dah hampir sebulan menjadi penganggur yang sampai sekarang tak tuai hasil anggur-anggurannya di rumah. cukup sadis kan? muhaha.

just to share, dekat rumah, tiap-tiap hari duk tenung puzzle yang sama, asyik buat kartun sampai kepala aku dah macam kartun and main 3D puzzle.

nah !




dan ni pula, puzzle kucing.


hampir siap *gigil-gigil
get ready, sebab hasil dia, membuat kau terkebil-kebil dua tiga kerdip mata. muahaha

alhamdulillah, siap !
last sekali, my new kartun yang aku buat. muhahaha. bila tabiat ni aku tak boleh nak buang~~


okeh, sampai sini sahaja,kalau ada keluangan kekosongan kenajwaanlatifan, aku update lagi k!. 




1 comment:

  1. woah best gila dapat main 3d puzzle tuh!
    aku selalu pandaaaang je kat kedai. tak larat nak beli. ahaha.
    btw loikes doodle kau. kiut miut! <3

    ReplyDelete