Monday 29 April 2013

urmm

assalamualaikum dan salam manja. muhahaha..vomit sekarang!..ekeke

sekarang memang tengah HOT pasal politik kan ? semoga Allah menunjukkan jalan yang benar.

bak kata ayah saya,

"bila manusia hendak menutup 1 kebenaran, maka dia memerlukan 10 jenis pembohongan
jikalau 10 pembohongan masih tidak dapat menutup 1 kebenaran, maka dia perlu 100 jenis pembohongan,
tapi 1 kebenaran boleh membongkar 10, 100 pembohongan tersebut"
*ayah saya klasik kan? ekeke

it's means, lambat laun kebenaran pasti akan muncul kan darl?

ilmu saya tak cukup banyak untuk berkata-kata lagi. lagipun umur tak sampai lagi la..tunggu la lagi 5 tahun, nanti lebat serta ribut aku bercakap k!..akakaka. *ini semua poyo!

post aku bukan pasal politik sebenarnya, aku nak tepekkan doodle yang paling baru ja. rasa kagum tambah jeles sikit pada orang yang pandai guna photoshop untuk melukis. aku masih guna paint yang budak-budak tak cukup umur main tu je weyh! ekekeke. 

okiedokie, adios amigos :)




1 comment: