Wednesday 31 July 2013

farewell :)

Assalamualaikum and peace upon you.

Ramadhan yang makin sampai ke hujungnya. Ramadhan yang meninggalkan kami atau kami yang meninggalkan ramadhan? Hardly thinking.

Tapi tu bukan la apa yang saya nak duk bebelkan. Ahahaha. Hanya nak mengucapkan tahniah pada kawan sepermainan dari kecil sampai sekarang yang da jadi nurse pun.

 Ain Azmy. Kerja baik-baik kat KL tu, okay? Da tak da orang duk tarik aku duduk kat pasar sambil teman kau jual ikan da. Sob3, and yang pastinya, da tak da kau nak datang rumah aku duk bual-bual sakan.

A great friend of mine. Thanks ya Allah for sending her.

Kalau nak difikirkan, kami tak la sama tadika tapi kenal dari kecik lagi. Bawa ke sekolah rendah. Bila sekolah menengah kami tak sama da. Dia di sri tanjung, saya di munshi  Abdullah. Tapi ukhwah yang terjalin maha hebatnya. Sampai sekarang. Dia yang memahami, dia si penghibur, dia memberi kata-kata semangat. Dan tentunya dia si penyimpan rahsia plus khazanah saya yang paling banyak. Ahaha.

Dear kawan.
Semoga allah melindungi kau di sana.
Semoga kau berjumpa jodoh yang baik yang akan sentiasa membimbing kau ke arah yang benar
Semoga segala pekerjaan kau dipermudahkan olehNya.
Semoga kita sahabat sampai bila-bila
Bila aku sedih atau sentap, kau tahu mana puncanya. Terel. Ahaha
Sungguh, aku bersyukur dapat kawan macam kau.

Good luck, Ain 

a bunch of flowers as to congratulate you.

kita sahabat sampai bila-bila.
sekian, wassalam

No comments:

Post a Comment