Friday 25 January 2013

happy for you, kawan :)

assalamualaikum.

bajet serious punya mood la hah. but, actually a kind of urm urm bit serious. just a little bit je la..senyum balik :)

serba salah nak tulis sebab nampak sangat aku ni manusia yang tak pernah berterima kasih apa yang ada di sekeliling aku. tapi nak buat cam mana, den pon manusia gak.huwahh :(

tapi, deep in my heart, aku gembira sebab da nampak kau ceria balik. kau bahagia dengan kawan-kawan baru, kau makin bertambah sihat dan pastinya kau makin ceria weh!

aku tahu, aku bukan kawan kau yang terbaik. ye, dan aku tahu sangat-sangat sebab aku tak mampu jadi yang terbaik untuk kau. tak pa la. maafkan aku bila aku act as stranger bila aku lalu sebelah kau nanti. aku kejam?? ye, memang. aku kejam. aku pun tak tahu nak baiki keadaan ni macam mana. kalau nak suruh aku acting macam aku hilang ingatan, memang tak la kan..hahaha. aku belajar ubat, lecturer aku tak da la pulak ajar acting. nanti aku amek course baru k!

for you, kawan ~
thanks for everything and sorry too. be happy and tak mahu la jatuh sakit lagi k!


semoga allah melindungi kau :)

p/s: please be grateful with what I have now. shame on me 



No comments:

Post a Comment