Sunday 27 January 2013

saya HEART kucing :)

 assalamualaikum dan salam chen-ta meow meow buat awak si comel. kah3*sila muntah kuning

saya sangat SUKA sama kucing. ala-ala cat lover la gitu..keh3.

 "biar takde pakwe, jangan takde kucing. keh4."

just nak share gambar-gambar kucing yang.......

 sangat comel macam mintak digeget,
 yang kelakar macam mintak baling kat dinding.

senyap, senyap, ada kumbang weyh!
okeh, ada lagi, jom same-same tengok si comel-gediks beraksi :)

eh kau baca apa tu?ajar la aku ABC weyh ! :)

tudung macam bienda tak da, sarung buah pear pun jadi la :D

okeyh gegirls, turn your head 90 degree now, yes2!! like that :O

urkkkk, banyak sangat angin ni :)

ibu saya termasukkan saya dalam mesin basuh,
dah tue jemur saya pulak tue,

kak heliza hup-date weyhh..kena like+share ni :D

dare or not :X
okeyh, enough with da gedikss pictures, continue with da cute-miut.tiut :)

nak kibbles!! 

lihat la, pandang la, mata ku yang chantek! :)

nak nages mintak simpati la tu! 

alamak, kiah umah sebelah da tunang ngan si tuah! apakah?!

bila nak penuh lemak dalam balang ni?

senyum, tak perlu kata apa-apa :)

awak comel, readers :)
so awak-awak semua. da jatuh chen-ta dengan kucing? tak payah la nak baca dengan muka serious tahap gaban tu. keh3

so, why so serious *nyanyi lagi CRAYON :O
p/s:mereka juga adalah makhluk Allah yang berhak disayangi dan dilindungi di muka bumi ni. bukan setakat muka bumi, kalau ada tersesat kucing kat neptune pun kena lindung gak. hak kucing sejagat katanya :)


till then, kawan :)

No comments:

Post a Comment