Thursday 24 January 2013

itu ini nostalgia :)

assalamualaikum dan hey-hey untuk awak yang awesome.

firstly, selamat menyambut maulidur rasul. cepat la selawat ke atas baginda. meh3!
and out of sudden, my friend post this picture on her facebook.

ini nostalgia weh!
thanks amalina for simpan kertas ni da bertahun-tahun. nasib baik x kuning. agagaga. ini NOSTALGIA weh! dapat idea nak lukis sebelah mata kecik-besar muka bulat-20 sen nie bila aku tak dapat nak jawab soalan kemahiran hidup..terasa macam comel pulak bila lukis banyak-banyak. pastu, mereka-mereka decided nak buat gambar-gambar nie sebagai hiasan dalam kelas 3 perdagangan keusahawanan aliran. each person ada simbol comel-peliks kat atas kepala masing-masing and bila ustazah aisya masuk kelas, dia tanya,

"kenapa atas kepala syafiqah ada kucing pulak"
kami jawab
"dah dia hantu kucing, maka kucing la simbolnya ustazah"

DAN, bukan nak cakap apa ar, kelas ni kelas yang paling best aku dapat. budak lelaki yang sporting, protective and sengal. pastu budak perempuan yang baik, comel, dan senget sebelah.

lepas form 3, ramai da transfer out to another school. sob3. korang-korang yang terlebih bijak ni tak boleh nak duduk diam-diam ka kat munshi tu.? sob3. and aku still setia pada munshi abdullah. GELI, padahal tak dapat transfer out sekolah baik..kah3. 

my lovey-dovey sains pengajian islam A dan B :)

treng treng teteengg, inilah 5 sains pengajian islam saya. haha..ni gambar wa cilok dari facebook memaseng.most of them da further study to degree, aku je weyh duk terkedek-gedik amek diploma farmasi. hahaha..all of you, good luck then. dan masa tingkatan 5 ni. kami masih mengaplikasikan lukisan mata sebelah kecik-besaw muka 20-sen tu..haha..tapi kali ni pakai mangkuk la..sebab besar sikit. kelas da la colourful. letak pulak gambar-gambar kanak-kanak blackcurrant dan orang-orang dalam kelas pun happy-go-lucky ja semua.

nak tengok sekolah saya tak?

go go munshi-ans :)

de-wan
so, buat 5 tahun yang berlalu, awak adalah the great moments for me :)
akhir kata, terimalah terima kasih aku kepada kau. kah4.

terima kasih pada awak
sebab ajar saya erti kawan, lawan dan sahabat
terima kasih pada awak
sebab ajar saya ilmu-ilmu pembelajaran
terima kasih pada awak
sebab tumbang tidur sekali dalam kelas Biology
terima kasih pada awak
sebab fail sama-sama dalam add math :)
terima kasih pada awak
sebab sama-sama sakat ustazah-ustazah 
terima kasih pada awak
bila phewit-phewit Hamzah kelas sebelah secara ramai-ramai
terima kasih pada awak
sebab da jadi kawan-hati-saya :)


p/s: may Allah bless us






No comments:

Post a Comment